Інформація для батьків

          Практика показує, що нерозуміння батьками ролі психолога в позашкільному навчальному закладі призводить до уникнення і відмови від зустрічей з ним.

 Хочеться відразу роз'яснити ситуацію:

          психолог і психіатр, (з яким часто нас порівнюють) мають суттєві відмінності в роді діяльності.

           Психіатр - лікар, що займається відхиленням (порушеннями) в психічній сфері людини. Він може поставити діагноз, призначити, при необхідності, медикаментозне лікування, дати направлення в спеціалізований садок.

       Психолог (дитячий) – спеціаліст, який займається з дітьми, які не мають відхилень у психічній сфері. Він не ставить діагноз, а  може зробити умовно-варіативний прогноз на майбутнє та проводить заходи по зміцненню психологічного здоров'я дітей. При необхідності може запропонувати пройти консультацію у спеціалістів: психіатра, невролога, логопеда. Основними методами роботи психолога є - спостереження за розвитком дитини на всіх вікових етапах, відстеження динаміки розвитку пізнавальної, емоційно-вольової, особистісної сфер дитини.

        Діти зазвичай з великою охотою відвідують такі заняття.   Нажаль, вирішити психологічні проблеми дітей тільки в умовах одиничних зустрічей на заняттях з психологом неможливо,потрібен час і серія зустрічей.

         Без взаємодії з батьками дитини така робота буде носити поверхневий характер, і та позитивна динаміка, яка з'явиться у   розвитку дитини, дуже скоро зійде нанівець. Тому, в першу чергу, бажання батьків взаємодіяти з психологом, допомогти дитині подолати проблемні моменти, є найважливішим фактором на шляху змін на краще.

 

        Тільки спільна плідна робота дасть позитивний   результат!

 

        Як відомо, краще не чекати проблеми, а зробити все, щоб її уникнути. Тому взаємодію з психологом краще починати з  самого раннього віку.    

Практичний  психолог  БДЮТ 

Чичкан Оксана Анатоліївна